Thursday, April 27, 2017

What I'm Reading Right Now


~





 NEW ~ 99¢ & in KU 

Good dragons? Bad dragons? Twenty-four hours ago, private chef Tessa Byrne didn’t know about the terrifying world of shifters. Now she knows too much, like the fact that a ruthless dragon lord is determined to claim her — forever. Tessa flees to Maui, where sunny skies, swaying palms, and a handsome stranger conspire to play tricks with her heart. Can she truly trust Kai Llewellyn and his band of battle-hardened shapeshifters to save her from a gruesome fate?

Don’t trust a human, and never, ever fall in love with one. Those are lessons Kai learned the hard way. But Tessa is different. Her emerald eyes mirror the mysterious pendant she wears, and her flaming red hair makes his heart race. Is his inner dragon just greedy for a new kind of treasure, or is Tessa his destined mate?


~






 NEW ~ 99¢ 

Celebrate the release of Ghost Wolf, by discovering where the Wolves of Willow Bend started with a collection and heralds the changes to everyone's life when Mason Clayborne returns. Includes Wolf Bite, Caged Wolf, and Wolf Claim.


~






 NEW ~ in KU 

Annika, unable to resist Eoghan’s numerous temptations, soon finds herself at the center of jealousy, betrayal, and war. As her memories return, both Annika and Eoghan are left with more questions than answers. Can Eoghan and Annika navigate the fallout of a discovered double life before their enemies strike a final blow?

8 comments:

  1. اذا كنت تعان يمن اعطال بالاجهزه الكهربائية عليك بالتواصل مع صيانة جولدى التي توفر فريق عمل متخصص ومدرب علي اتباع افضل اساليب الصيانة وباقل الاسعار لضمان نجاح عمليات الصيانة بالشكل المطلوب وعد تكرار الاعطال مرة اخري
    https://www.almyaa.com/Goldi-Maintenance/

    ReplyDelete
  2. تعلن شركة العنود عن توفير خدمات تنظيف خزانات بمكة تقوم بها لرضاء عملائها والحفاظ علي صحتهم من خلال فريق عمل يعمل في اكبر شركة تنظيف خزانات بمكة تقوم بها عن طريق خبراء ومهندسيين للتخلص من اي شوائب او ملوثات بالخزان

    ReplyDelete
  3. خدمات متميزة مع توكيل صيانة بيكو المعتمدة في جميع اعمالها علي اعلي مستوي من التقدم في العمل استمتع بالكثير من الاعمال المتميزه في مصر صيانة يونيون اير
    التي تتميز بافضل الاعمال المتطورة .

    ReplyDelete
  4. خدمات متطورة وحديثة في العمل من خلال شركة مكافحة حشرات بمكة علي اعلي مستوي من التميز في العمل علي اعلي مستوي من التميز في العمل شركة ابادة حشرات بمكة علي اعلي جودة في المملكة العربية السعودية .

    ReplyDelete

  5. اقوي العروض والخدمات العالمية والمتطورة في العمل شركة مكافحة حشرات بالدمام علي اعلي مستوي من التميز في العمل تواصل الان مع شركة مكافحة حشرات بالخبر علي يد عمال متخصصه في ابادة الحشرات علي اعلي مستوي من التميز في العمل علي اعلي جودة .

    ReplyDelete
  6. دليل شامل علي شركات التجهيزات في مصر علي اعلي مستوي الان تحتاج الي تجهيزات فنادق فعليكم التواصل معنا سوف تجد شركات متميزه ومتطورة وعالمية في تجهيزات مطاعم علي اعلي مستوي وباقل الاسعار التي تحتاجها .

    ReplyDelete
  7. تواصل مع مقاول اسفلت علي اعلي جودة وفي اسرع وقت ممكن في السعودية الان تقدم الشركة كافة الاعمال علي يد متخصصين ذو كفاءه عالية ومتطورة مقاول اسفلت بالرياض علي مستوي عالي الجودة .

    ReplyDelete
  8. احصل الان علي خدمات شركة مكافحة حشرات بالدمام والمتخصصة في القضاء علي جميع انواع الحشرات التي تتسبب في القلق وانشتار الامراض بشكل كبير لذلك لابد من التعامل مع شركة مكافحة حشرات بالخبر لحصول علي اعلي النتائج وباقل الاسعار .

    ReplyDelete